Konačno sučeljavanja u izbornim kampanjama?

09. travnja 2014.

Saborski Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav otvorio je javnu raspravu o Nacrtu prijedloga pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe. Javna rasprava na saborskim internetskim stranicama, na kojima se nalazi i obrazac za savjetovanje, trajat će do 25. svibnja 2014. i u nju se možete uključiti njegovim slanjem na odbupips@sabor.hr

 

Donošenje novih Pravila, navodi se u njihovu objašnjenju, ima za cilj modernizirati i racionalizirati pravila u postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe.

Potrebno je, naime, na što bolji način utvrditi oblike i vrijeme praćenja izborne promidžbe političkih stranaka, način predstavljanja njihovih programa, predstavljanje kandidata na stranačkim i na neovisnim listama, kandidata za zastupnike pripadnika nacionalnih manjina, stranačkih dužnosnika, te pravila za emisije sa sučeljavanjima nositelja izbornih lista.

Njima se, s jedne strane jamči jednak tretman sudionika izbora, a s druge strane urednicima i novinarima daje se sloboda u kreiranju sadržaja emisija i utvrđuje zaštitni minimum termina koji svaki kandidat na izborima, odnosno svaka izborna lista mora dobiti.

chevron-right