Ad Watch projekt

05. veljače 2010.

Studenti II. godine diplomskog studija novinarstva Fakulteta političkih znanosti u okviru kolegija Politička komunikacija, a u suradnji s GONG-om, napravili su analizu plaćenih oglasa (plakata i video spotova) sedmero predsjedničkih kandidata (Milana Bandića, Andrije Hebranga, Ive Josipovića, Damira Kajina, Dragana Primorca, Vesne Pusić i Nadana Vidoševića) kao i analizu novinskih članaka koji se odnose na kandidate.Studenti II. godine diplomskog studija novinarstva Fakulteta političkih znanosti u okviru kolegija Politička komunikacija, a u suradnji s GONG-om, napravili su analizu plaćenih oglasa (plakata i video spotova) sedmero predsjedničkih kandidata (Milana Bandića, Andrije Hebranga, Ive Josipovića, Damira Kajina, Dragana Primorca, Vesne Pusić i Nadana Vidoševića) kao i analizu novinskih članaka koji se odnose na kandidate.

U analizu plaćenih oglasa uključeni su plakati koji su se pojavili na širem području grada Zagreba te video spotovi objavljeni na nacionalnim televizijama.

Analiza novinskih članaka uključuje sve članke objavljene u zagrebačkom izdanju Jutarnjeg lista, Večernjeg lista, Slobodne Dalmacije i Novog lista u kojima se spominje jedan od kandidata ili kandidatkinja.

Cjelokupni izvještaj možete preuzeti u pdf formatu ovdje.  

chevron-right